پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227301
منصوريان:افرادي که به استقلال ضربه مي‌زنند را معرفي مي‌کنم
تاریخ انتشار : 1395/09/24 19:05:33
نمایش : 1428
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: همچنان پاي قولي که ابتداي فصل به هواداران استقلال دادم هستم و نام کساني را که به ريشه استقلال ضربه مي‌زنند، خواهم گفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عليرضا منصوريان در نشست خبري پيش از ديدار فرداي تيمش با پديده گفت: در ابتدا به خانواده محترم نظرمحمدي به علت درگذشت مادر ايشان تسليت مي‌گويم. فردا بازي بسيار حساسي داريم، آنهم مقابل پديده که بازي خيلي خوبي مقابل پرسپوليس انجام داد. ما در تمام هفته براي آناليز و شناخت پديده وقت گذاشتيم و به تيم پديده و اين ديدار با احترام نگاه مي‌کنيم. سعي مي‌کنيم انرژي مثبت را به تيم‌مان برگردانيم و سه امتياز بازي را به‌دست آوريم.

وي در مورد ليست ورودي و خروجي تيمش در نيم‌فصل عنوان کرد: بعد از بازي با پديده به همراه آقاي افتخاري و بهتاش فريبا نشستي را برگزار کرده تا در اين زمينه تصميم‌گيري کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنيم مبني براينکه آيا بازيکنان تيمش صحبت کرده است که شکست هفته گذشته مقابل تراکتورسازي را جبران کنند، اظهار داشت: ما در نيمه دوم بازي با تراکتورسازي خوب نبوديم، اتفاقي که در نيمه اول بازي با پيکان هم رخ داد. ما در وهله اول اعتمادبه‌نفس را به بازيکنان برگردانديم و روي موارد تاکتيکي کار کرديم. متأسفانه تيم ما يک ايرا دارد که بايد با تلاش برطرف شود. اينکه ما در پنج يا شش بازي گل مي‌زنيم، اما در اواخر بازي‌ها گل مي‌خوريم و بي‌نظم مي‌شويم.

منصوريان ادامه داد: سعي و تلاش‌مان اين است که مشکل را حل کنيم. اين انرژي را از سمت خودمان به بازيکنان منتقل کرده‌ايم که اگر 95 دقيقه گل نخوريم، بتوانيم گل را بزنيم. بايد ساختار دفاعي تيم به شکلي باشد که حتي با پيروزي يک بر صفر از زمين خارج شده و لازم نيست 2 بر صفر از زمين خارج شويم.

وي خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته تمرينات خوبي را انجام داديم و از عملکرد بازيکنانم راضي هستم. از طرفي ما بازيکنان جوان زيادي داريم و سعي کرديم، پلان ليگ جام حذفي و حتي آسيا را براي آنها تصويرسازي کنيم تا آمادگي ذهني داشته باشند. تيمي مانند استقلال ساختار دفاعي قدرتمندي بايد داشته باشيد نيازي نيست که وقتي با نتيجه يک برصفر پيش مي‌رود به گل دوم برسيم. در مجموع ساختار دفاعي بايد تغيير کند و بهترين خط دفاعي از بالا آغاز مي‌شود.  از بزرگ‌تران تيمم تشکر مي‌کنم که خارج از مستطيل سبز کمک زيادي مي‌کنند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به حضور بازيکنان در صفحات مجازي گفت: با مسائل جانبي کاري ندارم، اما سعي و تلاشم اين است که جدا از مسائل تاکتيکي، بازيکنانم را از صفحات مجازي جدا کنم. متأسفانه فضايي پريشان و ناهنجاري را مشاهده مي‌کنيم که زيبنده مردم ما نيست. ما به بازيکنان‌مان سال‌هاي 95، 96، 98، 99  و 2001 را مثال مي‌زنيم آن زمان صفحات مجازي وجود نداشت، اما چند نفر مرد سال فوتبال شدند و 19 لژيونر تاپ داشتيم.

وي افزود: بنابراين سعي و تلاش ما اين است که بازيکنان را از فضاي خطرناک مجازي جدا کنيم. عده‌اي در قالب دوست و برخي در قالب دشمن حضور پيدا مي‌کنند. تيم آناليز خبري ما که بايد از آنها تشکر کنم يک سري اخبار را به من دادند که حرف‌هاي مرا تأييد مي‌کرد. ما بايد بازيکنان را از فضاي خطرناک مجازي جدا کنيم.

منصوريان در خصوص اينکه آيا اولتيماتومي از سمت هيئت مديره باشگاه به او داده شده است يا خير، گفت: در مورد فضاي هيئت مديره در نيم‌فصل يک صحبت اساسي خواهيم داشت. بايد در هيئت مديره باشگاه فضايي کاملاً حمايتي وجود داشته باشد. ما ديروز هم خدمت وزير بوديم و من بسيار از ديدگاه ايشان لذت بردم. ايشان ديدگاهي مثبتي داشت. هر روز نيز با رئيس هيئت مديره تماس و ارتباط دارم، اما يکي دو مورد فضاي ناهنجار در هيئت مديره داريم که در نيم‌فصل به آن رسيدگي خواهيم کرد. ما به دنبال الگويي در سطح جهاني هستيم تا پيگيري کنيم و ببينيم چند عضو در هيئت مديره باشگاه‌هاي مطرح جهان هستند و امکان دارد يک نفر در يک هفته 30 بار مصاحبه کند؟! ما صرفاً آمده‌ايم که در اين فضا فوتبال بازي کنيم، خارج از هر نوع مسائل جناحي. شما مطمئن باشيد ما در نيم‌فصل به مسائل هيئت مديره رسيدگي جدي خواهيم کرد.

وي ادامه داد: من در اين مدت آستانه تحمل به خرج دادم و خيلي فشار روي ما بود. شما دقت کنيد ما در اين چند هفته از مسير اصلي‌مان منحرف شده‌ايم و اين هم به خاطر بعضي از دوستان است. شما يک مسير را براي خودتان مشخص مي‌کنيد و وقتي در مسير طعنه مي خوريد نمي‌دانيد بايد چه کاري انجام بدهيد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه تصريح کرد: من اول يک راه سنگين هستم. شما اول راه من را با ساير دوستاني که به استقلال آمده‌اند مقايسه کنيد و ببينيد چقدر بحران براي من درست شد و چقدر براي آنها. من همچنان پاي قولي که ابتداي فصل به هواداران استقلال دادم هستم و نام کساني را که به ريشه استقلال ضربه مي‌زنند، خواهم گفت. به نظرم نيم فصل جالبي داشته باشيم و ممکن است چند اسم را مستقيما را ببرم چون اين قول را به هواداران دادم.

منصوريان در خصوص خريد‌هاي نيم‌فصل استقلال و اينکه آيا پيشنهادي به ايمان مبعلي داده شده است يا خير، گفت: به طور قطع ما يک ليست خريد خواهيم داشت، اما هيچ صحبتي از طرف ما با مبعلي نشده است.

وي در مورد مسير پيش روي استقلال در ادامه فصل عنوان کرد: اگر ما اميد نداشته باشيم از خانه بيرون نمي‌آييم. من تيمم را مي‌شناسم و مطمئنم از اين ناهمواري‌ها رد خواهيم شد. من دو سال است که اين ناهمواري‌ها را پشت سر مي‌گذارم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه آيا کسي به کادر فني اين تيم اضافه خواهد شد يا خير، گفت: به هيچ عنوان به کادر فني فردي را اضافه نمي‌کنيم.

منصوريان در ادامه در خصوص اضافه شدن يک مربي و تمرين دهنده خارجي به کادر فني استقلال خاطرنشان کرد: ما بايد به هم کمک کنيم و به مربي ايراني توهين نکنيم. سرمربيان من در سال‌هاي گذشته بهتاش فريبا و نصرالله عبدالهي بودند و اينک در کادر فني ما هستند. استيون جونز يکي از بهترين بدنسازهايي است که تا کنون به ايران آمده است. با اين وضعيت جوانمردي نيست از آمدن مربي خارجي يا تمرين‌دهنده صحبت کنيم. اين صحبت به عملکرد چند ساله گذشته ما هم توهين است و به هيچ عنوان نمي‌گذاريم کسي وارد کادر فني‌مان شود.

وي در خصوص مصدومان و محرومان تيم استقلال براي اين ديدار گفت: ما محروم نداريم. روزبه چشمي از شروع نيم‌فصل وارد تيم ما خواهد شد، ورويا غفوري هم از دو هفته آينده به تيم اضافه مي‌شود. ميثم مجيدي نيز به تيم خواهد رسيد و اميدوارم تا پايان فصل مصدومي نداشته باشيم.


منبع:تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html